Důležité informace pro rodiče

Vážení rodiče,

níže naleznete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se kroužků, akcí a táborů. V případě, že byste nenašli odpověď na svůj dotaz, kontaktujte nás na telefonním čísle 732 240 327 nebo emailu adela.ticha@adi-krouzky.cz.

KROUŽKY

KDY KROUŽKY BĚŽÍ

  • Letošní kroužky začínají 16. září 2024 a končí 30.května 2025. 
  • Případné odpadlé lekce se nahrazují v červnu nebo formou víkendových soustředění. 
  • Kroužky neprobíhají ve dnech svátků a prázdnin. Ve dnech ředitelského volna lekce probíhají.
  • PŘIHLAŠOVÁNÍ

  • Na kroužky se mohou hlásit děti ze všech škol v Liberci a okolí.
  • Přihlašování probíhá prvních 14 dnů v září. Přihlásit se ale lze i kdykoli v průběhu roku, pokud není v anotaci uvedeno jinak. Cena bude ponížena podle počtu zbývajících lekcí.
  • U každého kroužku je uveden počet lekcí za celý rok, stejně jako datum první a poslední hodiny.
  • CENA KROUŽKU A ZPŮSOB ÚHRADY

  • Po odeslání přihlášky vám přijde na e-mail potvrzení o jejím přijetí s pokyny k platbě nejpozději druhý den.
  • Platba kroužku je za celý školní rok nebo pololetí. V případě potřeby, např. u menších dětí, kdy si nejste jisti, zda se kroužek bude líbit, je možné si na základě domluvy vyzkoušet první hodinu zdarma.
  • V ceně kroužku je zahrnutý pronájem prostor, lektorné a náklady na pomůcky, které jsou k činnosti v daném kroužku potřeba - např. výtvarné potřeby, tisk materiálů (noty, výukové listy), pomůcky k výuce apod.
  • Platba kroužku by měla proběhnout do 14 dnů po odeslání přihlášky na účet č. 670100-2223526324/6210. Do poznámky uveďte, prosím, jméno a příjmení dítěte a název kroužku. V případě, že platba nebude uhrazena včas, je místo v kroužku uvolněno pro další zájemce. 
  • Po odeslání platby vám pošleme potvrzení o přijetí platby na e-mail, jakmile platba dorazí na účet.
  • Na aktivity pro děti často přispívají pojišťovny či zaměstnavatel. Pokud od nás potřebujete potvrzení o platbě pro tyto účely, nezapomeňte v přihlášce vyplnit políčko "potřebuji potvrzení o zaplacení". Potvrzení vám zašleme co nejdříve po přijetí platby. 
  • ORGANIZACE KROUŽKU

  • Děti na kroužek přichází 5-10 minut předem, aby se stihly včas připravit (zejména u sportovních kroužků). 
  • Místo a čas setkávání vám přijde e-mailem po přihlášení do kroužku cca týden před první lekcí. 
  • Děti, které chodí do školní družiny ve škole, na které se kroužek koná, si může vyzvednout lektor 15-20 minut před začátkem lekce před vchodem do školní družiny. Zda je vyzvednutí z družiny možné, je uvedeno v anotaci u konkrétního kroužku. To, že chcete dítě vyzvednout ze školní družiny, zapište, prosím, do poznámky v přihlášce na daný kroužek. Ve školní družině je potřeba nahlásit SAMOSTATNÝ odchod dítěte. Lektor dohlíží na bezpečný přesun dětí na kroužek. 
  • Po lekci odchází děti z kroužku samy nebo s doprovodem - podle domluvy či pokynů v přihlášce na kroužek.
  • Rodiče na své děti čekají po skončení kroužku před školou nebo si je mohou vyzvednout v šatnách (v případě menších dětí). 
  • ODPADLÉ LEKCE A NÁHRADY

  • V případě, že je vaše dítě nemocné či z jiného důvodu nedorazí na lekci, prosíme o zaslání zprávy na tel. číslo 732 240 327 nebo email: adela.ticha@adi-krouzky.cz / adela.ticha@centrum.cz. Informování lektora o nepřítomnosti dítěte na lekci je důležité zejména pro zajištění bezpečí dětí a plynulého chodu kroužku. 
  • Pokud vaše dítě nemůže z vážného důvodu, například dlouhodobé nemoci, kroužek nadále navštěvovat, vracíme zpět poměrnou částku zbývajících lekcí.
  • V případě zrušení lekce z naší strany (např. z důvodu nemoci lektora) vám přijde zpráva na tel. číslo a e-mail uvedený na přihlášce.
  • Zrušené hodiny se nahrazují v červnu nebo formou víkendových soustředění.
  • Pokud kroužek nemůže být otevřen pro nízký počet zájemců, pošleme vám celou zaplacenou částku zpět na číslo účtu, ze kterého byla poslána. 
  • AKCE

    PŘIHLAŠOVÁNÍ

  • Na všechny akce, pokud není v anotaci psáno jinak, je potřeba se přihlásit předem z důvodu případné omezené kapacity nebo naopak zrušení akce v případě nenaplnění stanoveného minimálního počtu účastníků.
  • CENA AKCE A ZPŮSOB ÚHRADY

  • Po odeslání přihlášky vám nejpozději druhý den přijde na e-mail potvrzení o jejím přijetí s informacemi k platbě.
  • Výjezdové akce typu exkurze či výlet a kurzy je nutné zaplatit předem na účet 670100-2223526324/6210, nejpozději do tří dnů před uskutečněním akce. Do poznámky uveďte, prosím, jméno a příjmení dítěte a název akce.
  • Akce, u kterých je platba předem nutná, jsou označeny v popisu. 
  • Po odeslání platby vám pošleme potvrzení na e-mail, jakmile platba dorazí na účet.
  • Ostatní aktivity lze platit hotově přímo na místě jejich konání.
  • ZRUŠENÍ ÚČASTI NA AKCI

  • Účast na akci, kde je nutná platba předem, lze zrušit nejpozději tři dny před konáním akce. Například koná-li se akce v sobotu, zrušit účast lze nejpozději ve středu. Pokud účast vašeho dítěte zrušíte později, budou vám peníze vráceny pouze pokud bude dostatečný počet účastníků.
  • V případě zrušení akce z naší strany (např. nenaplnění minimálního počtu účastníků či nemoc lektora) vám pošleme zprávu nejpozději dva dny předem na tel. číslo a e-mail uvedený na přihlášce a zaplacené peníze vám pošleme zpět na účet, ze kterého byly poslány.